شناسهٔ خبر: 174067 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

استقرار ۲۰ ایستگاه راهداری در محورهای استان ایلام

ایستگاه راهداری معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام از استقرار ۲۰ ایستگاه راهداری در محورهای مواصلاتی استان برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (ایلام) اکبر هواسی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام، اظهار داشت: در آستانه اربعین حسینی، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام با هدف ارائه خدمات مطلوب به زائران و افزایش ایمنی سفر، ۲۰ ایستگاه خدمات‌رسانی را در محورهای مواصلاتی استان مستقر کرد.

هواسی افزود: این ایستگاه‌ها در طول مسیرهای پرتردد استان و با هدف ارائه خدمات امدادی، تعمیراتی و اطلاع‌رسانی به زائران عزیز راه‌اندازی شده‌اند و گشت‌های راهداری به صورت شبانه‌روزی در جاده‌ها حضور خواهند داشت تا در صورت بروز هرگونه مشکل، به سرعت اقدامات لازم را انجام دهند.

وی گفت: این ایستگاه‌ها در قالب طرح راهداری و با هدف ارتقای ایمنی و تسهیل تردد مسافران فعالیت دارند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام افزود: در راستای آماده‌سازی راه‌ها برای تردد زائران، عملیات‌هایی نظیر خط‌کشی، روکش آسفالت، نصب نیوجرسی و تعمیر علائم راهنمایی و رانندگی نیز انجام شده است و همچنین، ۱۱ راهدارخانه ثابت و سیار و ۳۰ اکیپ راهداری با تجهیزات کامل در آماده‌باش هستند.

هواسی تأکید کرد: امیدواریم با تلاش‌های صورت گرفته، زائران اربعین سفری ایمن و آرام را تجربه کنند و بدون هیچ مشکلی به مقصد برسند.